Thursday, April 16, 2009

Salah Percaturan?

Kali pertama aku masuk Univesiti ni dulu,aku dah ada rancangan hidup aku sendiri. Dan aku tersangat la yakin yang rancangan tu akan berjaya.

Tapi makin lama aku belajar kat sini, aku mula nampak yang rancangan hidup aku tu makin tak menjadi.

Tapi yang paling malang aku tak buat pun pelan kedua dan ketiga.
Kalau ada back up dah tentu aku tak jadi macam ni.

Sekarang pada usia 23 tahun(dah tu la), aku dah sediakan beberapa pelan masa depan untuk tempoh lima tahun akan datang. Kalau aku gagal pelan A, aku akan proceed ke pelan B dan seterusnya.

Tapi tak pasti lagi pelan yang mana satu harus diikut dulu.Ianya bergantung kepada keadaan

It just a matter of time...



::Written by Faisal
::7:32 p.m, Sebelum solat..
::Saturday,April 16, 2009

4 comments:

sharamli said...

sy masih membuat sbrg pelan

joegrimjow said...

lgi bnyak backup plan lagi bgusss

azhar mohamed said...

failing to plan is planning to fail!

x gitu faizal?...

actually aku menghadapi sama apa yg ko hadapi..I understand what do you mean!but we must do the best!ok,all the best faizal!..

A Peacemaker said...

to sha~ xde planng? nk sya plan untk wak ke?

to joe~betul3X

to azhar~ye ke ko punya msalah pun sma cam kau? xpe2 sbar je lah...