Thursday, March 31, 2016

Hari Yang Gembira

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hari yang gembira buat saya semalam setelah saya memeriksa keputusan kertas 4, peperiksaan Safety and Health Officer (SHO) di laman sesawang NIOSH. Alhamduliah, saya lulus. Kertas 1, 2 dan 3 telah saya ambil dan lulus tahun lepas. Selepas hampir setahun, baru la saya lepas kesemua kertas.

Keputusan paper 4, peperiksaan SHO

Dengan itu, saya hanya perlu mengumpulkan pengalaman lebih kurang dua setengah tahun lagi sebelum memohon untuk mendapatkan Green Book - untuk competency sebagai safety and health officer (SHO).

Doakan agar perjalanan saya kearah itu dipermudahkan Allah SWT. Amin.


Relaxlah!!!
31 March 2016
10:13 pm

16 comments:

Anonymous said...

Wishing you a happy blessed birthday bro! :D Semoga bertambah usia membawa limpahan rezeki dan berkat dari-Nya. Btw mana post birthday bro? Hehe

A Peacemaker said...

Terima kasih..nanti saya buat entry...nak hadiah harijadi? Hahaha

Anonymous said...

Bro esok sy pulak :D Jauh sgt tu nak buat gift exchange huhu

A Peacemaker said...

Tulaa...kalu x leh buat gift exchange..n will be first time saya dapat hadiah harijadi...haha
Selamat menyambut hari lahir, moga bahagia selalu...

Anonymous said...

Oh..hurm hopefully one day you'll get a very special gift from Allah bro. Finding a penpal soulmate is also special, ye dok? Hehe ok thank you bro! Aminn

A Peacemaker said...

yeye..penpal soulmate..meet the stranger yang punya cara berfikir yang hampir sama memang special...thank you sis!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
dayun said...

Alhamdulillah..tahniah.

Permulaan yang baik insyaallah pengakhirannya juga baik:)
Kami lak yang tengah cuak ni, nx month nak attend course training tuk cepswam.
Harapnya dipermudahkan dan luluslah test first level tuk proceed next level.

Hope owner blog leh sharing byk lagi experience dan info dlm kerja ni dan training2 yang berkaitan.terima kasih. Kipidap! Dongibab!hehe

A Peacemaker said...

Alhamdulilah, terima kasih dayah
Saudari buat yang terbaik untuk training cepswam nanti. Moga dipermudahkan segalanya.
Insya-Allah, ada kesempatan saya share lagi info-info berkaitan dengan bidang ni. terima kasih.

Unknown said...

Tuan boleh BG no wassup tk...masih belajar..klu ada apa2 yg tak faham saya boleh Tanya tuan terus...010-2847267/MOHD

Unknown said...

Tuan boleh BG no wassup tk...masih belajar..klu ada apa2 yg tak faham saya boleh Tanya tuan terus...010-2847267/MOHD

A Peacemaker said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Salam tuan..boleh x tuan faizal email kn saya contoh FTR..sebab saya dah lupa macam mana nak buat.
shahair92.ms@gmail.com

A Peacemaker said...

Wasalam, maaf encik saya pun belum buat lagi FTR. dalam process upgrade sistem. Insya-Allah, kalu saya dah buat, saya kongsi nanti. terima kasih.

Rgrds
Faizal

Unknown said...

Tahniah utk tuan. Sye insyallah bercadang ingin ambil exam nie pada tahun hadapan. Cuma tidak berapa pasti mengenai format paper-IV wpa. Jika tidak keberatan sudikah tuan berkongsi dgn sye? sebagai rujukan untk sye ambil exam nanti.

Ini email sye, terima kasih.
azeem.irham94@gmail.com.

A Peacemaker said...

Assalamualaikum En Azeem, nanti saya check balik jika saya masih simpan contoh WPA dan emailkan kpd encik. Terima kasih.

Regards
Faizal